poniedziałek, 2 maja 2011

Techniki oczyszczania

By flickr.com
Oczyszczanie umysłu to nie tylko przydatny dodatek do Prawa Przyciągania. Oczyszczanie to także większa pewność, spokój, zdrowie i harmonia. 

Przedstawię teraz i pokrótce opiszę kilka technik oczyszczania,z których warto korzystać.
  • Medytacja
Wybierz spokojne miejsce, gdzie nikt nie będzie Ci przeszkadzał. Połóż się lub usiądź i się zrelaksuj. Przemów do swojego ciała; "kostki mam rozluźnione, łydki rozluźnione, plecy rozluźnione" i tak dalej. Zobacz wtedy, że faktycznie coraz bardziej się rozluźniasz. Następnie całkowicie skup się na swoim oddechu; poczuj jak powietrze wpada do twoich płuc, jak je wydychasz. Początkowo mogą Cię 'zalewać' myśli, ale wszystkie je wyrzucaj, czyszcząc umysł. Skup się na swoim ciele, na relaksie. Zapewne później wtopisz się w swoje ciało, przestaniesz je praktycznie czuć, wszystko będzie całością. Trwaj w tym stanie kilkanaście minut.

  • Oczyszczająca muzyka i...strona
Włącz muzykę, zrelaksuj się i po prostu jej słuchaj. TUTAJ znajdziesz próbkę takich oczyszczających dźwięków.

Istnieje również muzyka medytacyjna czy lecząca. Oto ta druga: posłuchaj.

http://zerolimits.info/ - To z kolei strona internetowa, która oczyszcza Cię, gdy ją przeglądasz.

  • Ho'oponopono
Bardzo skuteczna metoda oczyszczania, o której pisałem już wiele, TUTAJ znajdziesz wszystkie wpisy.

  • EFT
Skuteczne narzędzie do likwidowania ograniczeń, blokad czy wewnętrznych konfliktów. Poznaj je.

  • Technika "Dynamid"
Metoda podoba do EFT, tutaj dowiesz się więcej.

  • Metoda Sedony
Pięć kroków do pozbycia się negatywnych myśli i emocji. Zobacz.

  • Tu i Teraz
Życie w tym oto momencie jest tak naprawdę ogromnie wyzwalającym sposobem. Będąc tu i teraz odłączamy się od umysłu, nie istnieją więc dla nas zmartwienia, problemy, bolące wspomnienia, zagnieżdżone rany i tak dalej. Podobnie jak podczas medytacji, przestajemy stawiać opór temu co jest, a więc także swobodnemu działaniu Prawa Przyciągania. Ciesz się chwilą - zobacz.

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Cie i dziekuje za wszystko

    OdpowiedzUsuń
  3. czytam teraz ksiazkeJoe Vitale "Zero ograniczen"Podchodze do niej troche sceptycznie,ale czekam jednak na cuda w moim życiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ją przeczytałam, ale myślę,że dla mnie nie ma już ratunku bo moje emocje to jedno wielkie wahadło chyba trzeba mieć silną psychikę a ja nie mam i nie wiem co robić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj EFT ja byłam strzepkiem człowieka znalazłam tetapeute który wprowadził mnie w ta metodę do tego wiara w Boga i słowa kocham cię, przepraszam, wybacz mi , dziękuję ;) to wszystko działa cuda;) napisz pomogę ci jeśli zechcesz pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyste powietrze w domu jest gwarancją naszego dobrego samopoczucia i zdrowie. Bardzo ważnym jest zadbanie o odpowiednie nawilżenie powietrza w pomieszczeniach. Ja do tego celu używam np. urządzeń nawilżających, które zamówiłam swego czasu na https://duka.com/pl/agd/nawilzacze-powietrza. Zbyt suche powietrze podrażnia skórę, nos, a także gardło. W efekcie może to prowadzić do różnych chorób lub przeziębienia.

    OdpowiedzUsuń