poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Formuła PP i bonusik

http://creating-yourlife.com/Images/law-of-attraction.jpgAloha! Dziękuję wszystkim za dotychczasowe wejścia i jednocześnie przepraszam za małą ilość wpisów. W ramach rehabilitacji opublikowałem Formułę Prawa Przyciągania, którą to znajdziecie TUTAJ. Mam nadzieję, że okaże się ona pomocna - zwłaszcza dla młodych adeptów PP. Jeżeli masz sugestię/uwagę na jej temat, kieruj śmiało do mnie, bo być może przyczyni się ona do ulepszenia owej Formuły.

Ponadto, żeby było miło, udostępniam wszystkim zainteresowanym e-booka Joe Vitale, pt. "Największy Sekret Robienia Pieniędzy". Jaki to sekret? Przekonaj się, ściągając PDF stąd.

I to właściwie wszystkie niespodzianki, które na razie przygotowałem. Ale jako że głowa pęka od pomysłów, niewykluczone, że coś niebawem ciekawego się pojawi...

Pozdrawiam,
moc z Tobą!

2 komentarze:

  1. Świetny blog, właśnie wczoraj na niego trafiłam.
    Będę zaglądać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń