poniedziałek, 9 maja 2011

Prawo Przyciągana, a działanie... i darmowy book

By flickr.com
Od dawna toczy się dyskusja, czy Prawo Przyciągania wymagania jakiegoś konkretnego działania. Jedni twierdzą, że nie - oprócz  skutecznej wizualizacji nie trzeba robić nic. Inni z kolei podkreślają, że bez odpowiedniego działania Prawo Przyciągania za wiele nam nie da. Gdzie leży prawda? Po środku.

Są takie pragnienia do spełnienia, które praktycznie nie wymagają naszego działania. Na przykład chcąc przyciągnąć 100 złotych jest bardzo prawdopodobne, że tę sumkę dostaniesz leżąc do góry brzuchem i skupiając się tylko na wizualizacji. Może Ci bowiem ktoś na przykład podarować te pieniądze, albo możesz otrzymać niespodziewany przelew. Jest to jednak cel bardzo mały, tak więc i łatwiej nam go osiągnąć robiąc bardzo mało, a właściwie nic. 

Wyobraź sobie jednak, że ktoś w ciągu roku chce zdobyć 500 tysięcy, ale w ogóle nie rusza się z domu i nic nie robi w tym kierunku . Czy jest możliwe, że zbierze taką sumkę? Teoretycznie tak, może np. dostać spadek. Prawdopodobieństwo takiego obrotu sprawy jest jednak bardzo małe i bez działania szansa na spełnienie marzenia praktycznie znika.

Wizualizując i wzbudzając silne emocje, przyciągniemy dużo szans i możliwości, by zrealizować nasze pragnienie. Gdy pojawią się jednak okazje - trzeba niezwłocznie działać i nie zwlekać! Tylko w taki sposób możemy w końcu dopiąć swego.

Kiedyś chciałem spotkać pewną osobę, dużo wizualizowałem. Nie siedziałem jednak w domu i nie czekałem, aż zapuka do mych drzwi, ale wychodziłem i Prawo Przyciągania pozwalało często mi ją spotykać. Gdybym sobie siedział z herbatką na fotelu, to nic by się nie udało.

Tak samo ma się sytuacja z blogiem. Miałem zamiar pisać o samorozwoju i pomagać innym ludziom. Nie wiedziałem jednak do końca, jak mam to czynić. Pewnego dnia otrzymałem jednak olśnienie i nagłą inspirację; wręcz intuicyjnie wszedłem na blogspota, w ciągu kilku sekund wpisałem nazwę bloga, nad którą nawet nie myślałem i tak oto powstało to, co widzicie. Gdybym jednak nie wykorzystał wtedy tego pomysłu, to tkwiłbym w miejscu.

Prawo Przyciągania wskaże nam odpowiednią drogę - my musimy tylko nią podążać.

Doskonale o podejmowaniu działania zdaje sobie sprawę spec od Prawa Przyciągania, Joe Vitale, który to stworzył znakomitego e-booka pt. "Zacznij przyciągać pieniądze". Dzięki tej lekturze zmienisz swoje podejście do forsy i zaczniesz się bogacić. Polecam i zachęcam do ściągania za darmo stąd. Specjalnie dla Ciebie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz