poniedziałek, 21 marca 2011

Wieści

Aloha! Piszę do Was nieco 'osobiściej', a ma to związek z tym, że chcę przekazać pewne wieści. Brzmi groźnie? Na szczęście tak nie jest :) 

Ostatnio nagle wpadłem na pomysł stworzenia "Formuły Prawa Przyciągania". Jako że takie inspiracje warto wykorzystywać, od razu wziąłem się do pracy i tak oto tworzę tę krótką, ale praktyczną formułę. Niebawem więcej informacji.

Drugi pomysł był dosyć banalny. Mianowicie postanowiłem zakupić tablicę korkową. Po co? Ano po to, by zapełnić ją wieloma wspaniałymi obrazkami czy cytatami, które już po obudzeniu będą mnie raczyć swym widokiem. Czy można lepiej rozpocząć dzień? :>

Zresztą taką praktykę polecam wszystkim. Umieśćcie w jakimś widocznym miejscu, coś co będzie Was motywowało, albo wprawiało w lepszy nastrój. Może to być cytat, który będzie Wam zapadał w pamięć, albo na przykład Wasza usatysfakcjonowana twarz - wszystko zależy od Was. Ja postanowiłem sobie umieścić na tablicy m.in kredo optymisty, które będę codziennie o poranku czytał. Oto ono: (kliknij prawym przyciskiem -> Pokaż obraz, aby powiększyć)

http://rewelka.kei.pl/KOM.jpg

Myślę, że taka praktyka jest bardzo skuteczna. Sam niekiedy 'wzbraniam' się przed wstawaniem, robię to z niechęcią, a rano zawsze kłębią się jakieś niepozytywne myśli. Takim oto sposobem zamierzam to wyeliminować w pełnym wymiarze.

Raczcie się więc optymistycznymi rzeczami do woli, ich nigdy za wiele. Niechaj każdy dzień będzie najlepszym w Waszym życiu. 

Przy okazji - dziękuję Wam za wszystkie opinie na temat tego bloga. Jestem niezwykle usatysfakcjonowany, że tutaj wchodzicie, czytacie, a do tego chwalicie :) Zapraszam ponownie, niebawem kolejny wpis!

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz