wtorek, 7 czerwca 2011

Przerwa i projekty

http://www.saik.pl/media/ckeditor/uploads/2011/05/09/news.jpgWitam serdecznie. Już dawno nie zamieściłem na blogu nowego wpisu, ale mam nadzieję, że nie pomyśleliście, że to koniec. Bo tak oczywiście nie jest, a obecna przerwa spowodowana jest ogromem zajęć i realizacją projektów. Naprawdę chciałbym odetchnąć, ale o to nie jest łatwo. W weekend postaram się umieścić nowy wpis.

Co do projektów - są w toku. A właściwie jeden, "Zaproś Boską Moc", który cały czas realizuję. Co do innego, który zaświtał mi w głowie, to będzie on najprawdopodobniej dotyczył Ho'oponopono, ale na obecną chwilę więcej zdradzić nie mogę.

Mam nadzieję, że niebawem uda mi się nadrobić ten stracony czas. 

EDYCJA:
Podstrona Ho'oponopono TUTAJ

Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz